Saturday, May 22, 2010

Theatre Musical coming soon


Hello everyone.....malam yang begitu tenang bagi aku untuk menaip bermacam-macam.....sekian lama aku tak post apa-apa ke dalam blog aku ini....VAD????

What is VAD????VAD stand for Volunteer Appreciation Day....it's just around the corner......aku terlalu sibuk dengan membuat props dan latihan tarian.....maaf la kepada rakan-rakan yang aku sibuk hanya pada minggu ini sahaja.....minggu depan i need vacation....release all my stressful....

aku tak sabar dengan VAD...hari yang aku tak akan lupakan apabila aku dah pergi untuk sambung belajar....di Petrosains terlalu banyak kenangan aku...I love Petrosains....

ok la....sesiapa yang volunteer at Petrosains please do come to that day....focus to yg dah wat RSVP........

nanti saya akan masukkan pic sewaktu vad ok....

No comments:

Post a Comment