Monday, May 17, 2010

Guru.....

Sewaktu aku di sekolah rendah.....hal-hal kerja rumah amat cepat aku siapkan kerana pada petangnya mama atau nenek akan menghantar aku ke sekolah agama......kerja rumah sekolah agama tak pernah ada...aku selalu siapkan ketika menunggu mama atau nenek datang ambil....kadang-kadang,mama atau nenek yang ajar agama.....LOVE BOTH OF U.....MMMUUUAAAHHH......mama n nenek ibarat guru.....

Dah masuk sekolah menengah,aku nie pendiam dan agak pemalu....mana tak malunye....sekolah rendah semuanya perempuan.....masok sekolah menengah campur la pula....sekolah menengah nie memang jarang la aku buat kerja rumah...asyik dengan kokurikulum je......aku suka subjek BM & ENGLISH dari form 1.....math????memang agak lemah....sampai mama dan ayah hantar ke tuisyen.....Since aku pindah KL la.....aku mula tuisyen di MATH CLINICS......ada seorang cikgu yang ajar math dan amat seronok....is SIR SHAKIB.......thnx a lot.....beside him,SIR HAFIZ,SIR SHAHIRAN N SIR SHUKRI help me alot in SPM 2009.....

SELAMAT HARI GURU kepada
:~ mama
:~nenek
:~ ayah
:~guru-guru tadika
:~guru sekolah agama
:~guru sekolah menengah
:~cikgu tuisyen

SELAMAT HARI GURU....SEGALA JASAMU TAK AKAN SAYA LUPAKAN.....AKAN SAYA INGAT JASA BAIK CIKGU DAN CIKGU BNYK BIMBING SAYA....I LOVE U SO MUCH CIKGU'S.....

No comments:

Post a Comment