Saturday, May 8, 2010

Pergi......

Wah....hari ini aku awal bangun.....kerana nak bertolak ke terengganu......bestnye......hmmmm....macam-macam yang difikirkan aku.....nak melawat dekat mana....nnti nak g pantai...nak g masjid terapung dan macam-macam lagi......
hmmm.....aku bangun awal pun sebab baju yang aku pack semalam tak siap lagi.......ada certain item yang paling penting aku nak bawa.....takot terlupa dibawa masok dalam beg..tue la sepatutnya semalam dah aku pack semua item but mengantuk sangat then tinggalkan lepas hantar belog......

hmmm...rasanya semua barang yang diperlukan dah ada......ok la....sebentar lagi aku nak bertolak g lapangan terbang....memang tido je la keje aku dalam flight....tak pun makan....huhu.....

aku pergi.......pergi......( macam lagu aizat pula...kau pergi....)
got to go.....

bubbye....

No comments:

Post a Comment