Monday, January 11, 2010

My Interview...

Interview.....huhu....pengalaman yang aku takkan lupakan dalam hidup aku......Akn aku ingat interview nie smpai bila-bila....Yang g interview nie ade 3 orang....kawan aku izuhan pada kul 5 petang so aku n my beloved je kul 10 pagi....aku gerak awal dari rumah coz ayah yang hntrkan...mula2 nak g naik lrt je tp ttibe je ayah nak hntr pagi tue...Dah smpai klcc...my mom hntr smpai dalam n jmpe my beloved....
aku n my beloved trus naik ke atas n ke bhagian petrosains....Actually i'm really nervous on that time...Mana x nye....tido x lena...Juz think bout the interview....mimpi pun sal interview...hahaha.....
Jam tepat menunjukkan kul 9.30 pagi....aku n my beloved masok dlm then masok dlm utk lapor diri....dah tue kna la tnggu utk dipanggil masok ke dalam....aku jumpe sorang budak pmpuan nie...sebaya ngan aku...dia nervous+cnfident....ok la...:) Then kami dipanggil masuk n dibawa ke ruangan menunggu sementara dipanggil untuk interview...Lagi skali kami diminta lapor diri n serahkan all the certificate....I bkenalan ngan kwn2 baru...mmg best sgt2....Times up 4 us to chatting....hihi....Chatting tue saje je nak hilangkan nervous...

Dlm group kul 10 tue,Mohd Hafizi org pertama yg dipanggil 4 interview....Mse dia ke interview,kami dh seram sejuk..tkot pun ade....Paz dia dh kuar...giliran i,zulaikha,kak nabila n abg anwar....masok 4 interview....kami bg salam then duduk di tempat yg disediakan...huhu..mmg la ddk x kan berdiri kot...Ngee!!!!
Kami diperkenalkan dengan brisan panel interview...En.Mozarimi,En.Anuar n En.berbaju merah...hahaha... xtaw name dia sape la....
Kak Nabila yg mulakan berbicara...Fuiyohhh...boleh thn gak kak nabila nie...mna x nye ade pengalaman 4 interview n overall in english....dahsyat kakak nie ye...Dah kak nabila selesai tiba la giliran i untuk berbicara....
Ape lagi go on fiza....i ape lagi kenalkan diri i...hobby n so on that interesting in my life...salah satu hobby i menyanyi then dia bg tjok lagu dari cerita Camp Rock This Is ME....I minat sgt lagu tue...
then ape lagi menyanyi la i....ade peluang then nyanyi....dh selesai giliran i tibala giliran zulaikha....dia cerita about BeetHoven....Best la dia cte...Paz dia cte giliran abg anwar...overall n totally all english....Dh selesai our interview...
Diaorang akan call dlm masa seminggu nie...So juz wait...Coz yg apply 4 interview....600 orang...yg dpt interview 130 n org yg dia nak juz 30 orang.....huhu...sedihnye...

Ape-apepun i juz dapat berdoa untuk job nie....
To My beloved n Izuhan,
i know u all already do ur best....
juz pray so that we can get diz job....
Aminn...

No comments:

Post a Comment