Monday, January 4, 2010

My Hearts

Hari nie bermula la alam persekolahan bagi thun 2010.....
Selamat Kembali ke sekolah ye wahai adik2 ku...n junior2 ku....hihi....yg penting aku dah x sekolah....Tapi bila melihat budak2 ke sekolah terasa rindu plak kat sekolah.........
huhu....I MISS MY SCHOOL.....I MISS MY DESK.....I MISS MY TEACHERS..... :)
Wahai adik2 ku n junior2 ku.....rajin2 la menuntut ilmu di sekolah ye....yg AmBil Peperiksaan Penting tue UPSR,PMR N SPM...Study well k.... :)



X pe lah....aku kena sedar bhwa aku kini makin dewasa.....DEWASA.....hATe it....best ag jd budak2 kecik.....ngeeee!!!!!

hari nie aku kna g urus adik2 aku skola.....adik2 aku yg masih bersekolah 3 org je....Totally 3.....MMg 3 pown......1 boy n 2 girls....Bestnye bila tgk diaorg g skuul.........
pkai bju skola,bawa beg skola....haha...yg penting skrg aku tdk memakai itu sume....Nie la adik2 yg still bsekolah.....hihi........





Nie la muka2 yg masih bersekolah.....dah name budak kan...huhu...jhtnye kakak dia nie...ngeeee!!!!.....
to my siblings: study well k...n nisha gud luck 4 ur UPSR.....




No comments:

Post a Comment