Tuesday, August 17, 2010

Salam Ramadhan Semua

Sekian lama saya tak post apa-apa di dalam blogger ini ....teramat rindu nak menulis....maklum la sibuk dengan assignment n quiz n test......hmmm....rasanya belum terlambat lagi jika saya nak ucapkan salam menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada semua umat Islam....terutama family saya yang tersayang dan juga rakan-rakan sekalian....





Tahun ini saya berpuasa lain dari yang lain....maksud saya,saya berpuasa di perantauan...di negeri orang....Wah,tak pernah lagi saya berpuasa jauuh daripada family.....tapi hakikatnya saya kena lalui....hari pertama ramadhan terasa amat hiba,ye la....dulu selalu bersahur dan berbuka dengan family...tapi sekarang bersama housemate....memang terasa sayu sangat-sangat.......





sekarang nie saya menghitung hari....Hah....bukan menghitung hari nak raya tapi menghitung hari untuk pulang ke rumah......tak sabar rasanya nak pulang ke rumah......perasaan yang meronta-ronta untuk pulang ke rumah tue ada.....wah,adik-adik saya mesti tak sabar bila saya nak pulang ini......





semoga rakan-rakan dapat menjalani ibadah dengan sempurna pada bulan ramadhan ini....


P/S: HAPPY RAMADHAN TO U'LL.....LOVE U'LL....

No comments:

Post a Comment