Sunday, August 29, 2010

Di Hospital Penawar




Sekian lama tak post apa-apa dalam blog ini.....Nak kata bulan puasa nie sibuk?? hmmm...boleh tahan la....apa kena mengena tajuk saya kali ini??? Hospital Penawar......Sape yg masuk Hospital???


Penulis ini sendiri yang masuk ke Hospital.....sebab itu sekian lama tak post apa-apa ke dalam blog ini....Nie la akibatnya tak jaga pemakanan dan ambil mudah dalam pemakanan...


Dah tahu perut ni ada gastrik tapi ambil mudah saja dalam hal ni kan.....saya masuk wad pada hari rabu yang lepas...malam tu saya pengsan di rumah...nasib di rumah kan pengsan,kalau di tempat lain entah ape jadi dekat saya ini...kak long panggil ustaz untuk membawa saya ke hospital...memang sampai hospital saya kena masok wad...CONFIRM!!!.... Last sekali masuk wad pada 2 tahun lepas tapi bukan sakit ini....sakit lain dan tempat di hospital batu pahat....


doctor kata saya ada ulser dan nak kena operation ...Ya Allah tuhan saja yang tahu macam mana keadaan ketika itu....sedih pun ada....saya kena kuat ketika itu....wwalaupun parents teramat jauh ketika itu,tapi saya pasrah....


Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang datang melawat saya.....tak tahu nak cakap apa dekat semua....hanya ucapan terima kasih yang dapat saya berikan...


TQ TO: kak long,mot,b0b0,zul,nazreen,kak tora,kak nor,akim,abg hafa,shahfa,en hamdi,en nizam,en hisham,wong,nazirul,da ramai lagi...

p/s; pray for me get well soon.....

No comments:

Post a Comment