Saturday, July 10, 2010

persiapan ke unikl jb part 2

Salam Semua..Sekian lama tidak post apa-apa ke dalam blog ini yew.....ramai gf n bf saya tanya,bila nak update blog??? masa tue ada cuma tidak berkesempatan....maafkan saya yew semua....

Alhamdulillah semua barang telah pun saya beli dengan selamatnya....p/s; macam iklan keselamatan jalan raya pula......Saya bersama adam pergi membeli barang-barang untuk dibawa masuk ke universiti.....Adam dah pun masuk kolej ma
ra...saya hari ahad ini.....

footwear dah settle pun....stationary pun sudah.....grooming,bodycare dan toiletries pun dah selesai....home sweet home pun dah selesai....apa home sweet home??? home sweet home ialah barang-barang seperti cadar,bantal,iron,hanger dan lain-lain...








best companion...


banyak barang saya beli....

meet adam :)

Alhamdulillah,akhirnya persiapan untuk ke unikl jb telah selesai......




p/s; rndu dekat semua....

No comments:

Post a Comment