Wednesday, July 21, 2010

kehidupan baru di tempat baru

Sekian lama saya tidak update apa-apa dalam blog ini....teramat rindu.....selesai juga minggu yang banyak kawan saya cakap adalah minggu yang teruk apabila melangkah ke IPTA/IPTS.....


bagi saya tak adalah teruk sangat pada minggu pertama berada di IPTA/IPTS.....amat menyeronokkan pada minggu silaturrahim yang berlangsung di unikl MITEC.......





walaupun hanya kampus sementara dan kemudahan kurang tapi Alhamdulillah semua berjalan lancar.....apetah lagi dengan senior-senior yang memang sporting yew....baek punyer....hihi...:)


malam kebudayaan amat la menarik.....group saya membuat persembahan good morning baltimore......teramat baek la group saya.....





minggu silaturrahim selesai pada hari khamis......hmm.....ade majlis penutupan.....dekan memang best......ade anugerah dekan.....wah,saya bangga bila ada yang dapat pointer tinggi...lagi-lagi 4 CGPA.....akak-akak dan abang-abang makan apa sampai pandai nie???? saya new student...nak tips sikit boleh??? p/s: nak juga dapat pointer macam tue...kalau nak dapt kena belajar betul-betul....





minggu ini pun saya dah mula kuliah....amat seronok berjumpa dengan lecturer,orang baru,perangai baru dan macam-macam lagi.....subject english teramat seronok...Miss L......





rasanya ini sahaja yang saya tulis di post ini...nanti ada masa saya update lagi....

P/S; NEW LIFE MANY BEHAVIOUR I HAVE TO FACE IT.....

No comments:

Post a Comment