Sunday, January 2, 2011

Ayuh kembali ke sekolah. .Ayuh!!

Ayuh kembali ke sekolah..Ayuh!!! esok bermula lah sesi persekolahan. . mesti adik-adik yang baru nak memulakan zaman persekolahan ni teruja sangat ke sekolah esok kan. . dalam entri ini tak nak bahaskan diri " I " . . macam gedik pula. . bahaskan diri aku. .

dah setahun aku meninggalkan alam persekolahan ..seriously alam persekolahan sangat-sangat menyeronokkan. .zaman persekolahan la kita belajar apa itu ABC,123, DO RE MI dan macam-macam lagi. .

tadi aku keluar bersama adik-adik membeli barang dapur dapat la aku melihat kanak-kanak bersama ibu bapa mereka yang sibuk membeli barang-barang persekolahan. . esok dah bermula persekolahan dan hari ini la keluar pergi untuk membelinya. . tahun baru,semua nak baru. . baju baru,kasut baru,stoking baru,buku baru, paling penting minda pun kena la baru. . .

esok bermula hari persekolahan yang pertama. . .mesti macam-macam karenah kan??? tak sabar pula melihat karenah adik-adik aku ke sekolah esok. .Wee~~~ haha . .bersyukur sangat-sangat, walaupun baru pindah ke sekolah baru tapi semangat nak belajar tue ada. . tadi dah baca buku teks walaupun sesi pembelajaran belum bermula. .wah,mengalahkan kakak mereka. . good job adik-adik . .

P/S: can't wait to see my siblings going to school tomorrow . .



No comments:

Post a Comment