Thursday, November 11, 2010

Congratulation



Salam semua. . .

sekian lama tidak update apa-apa dalam blog ini. . .maklum la sibuk dengan final exam ni. . .Baru sahaja lepas 3 paper dan subjek paling teras adalah isnin depan. .
. Ya Allah permudahkan la hambamu untuk menjawab paper logistic pada isnin depan. .Insyaallah. . .

Choppp!!!! Balik kepada tajuk k. . .Hari ini saya tiada pap
er langsung dan bangun pun agak lewat. . . Bila bangun teringat pula bahawa keputusan UPSR keluar hari ini. . . Adik saya Hanisah Bustami.. . . .





Pagi tadi adik saya pergi ambil result. . . mama dan ayah pesan; nisha bersyukur la walau dapat berapa sahaja result UPSR tue. . . Adik saya pergi la ke sekolah dengan hati yang berdebar-debar. . . p/s: maaf adik akak tak dapat ikut k
e sekolah teman adik,akak berada di Johor. .
Semua berkumpul di dewan dengan macam-macam reaksi pun ada. . . .

Tadi lepas dapat result,mama bagitahu yang nisha dapat keputusan yang cemerlang. . .Wah,saya dengan perasaan yang sangat gembira terus on9 skype. . .dan video call dengan adik saya. .
Perasaan sangat gembira dan bersyukur kerana adik mendapat result yang cemerlang. . .Tahniah adik. . .




Hanisah ketika mengambil keputusan UPSR

Hanisah; ayah,mama,akak,abang n adik bangga sangat dengan Hanisah. . .

Tahniah dengan jayanya mendapat keputusan yang cemerlang. . .
Akak sayang hanisah. . .
Hadiah nisha akak bagi balik nanti ya!!!!

No comments:

Post a Comment