Saturday, June 5, 2010

Confused

Bila difikirkan masalah aku,aku bertanya kepada diri aku....mengapa begitu cepat aku menjadi dewasa????semua keputusan aku yang kena buat.... Aku teringat zaman kanak-kanak aku,mama dan ayah yang membuat keputusan....aku rindu zaman itu......

Tapi apabila umur aku sudah 18 tahun,aku yang membuat keputusan sendiri dan ia menentu masa depan aku.....mama dan ayah hanya bagi nasihat. Seterusnya,aku yang kena fikir dan membuat keputusan.....Rayuan aku untuk tukar kos akhirnya berjaya....dan aku mendapat tawaran bagi kos yang aku minat......

Masalah sekarang,aku keliru,confused<> yang mana satu harus aku pilih....sama ada UITM Segamat kursus Pengurusn perniagaan dan pengangkutan atau UNIKL Campus JB Industrial Logistic Cargo????

Mana satu yang harus aku pilih???aku keliru.....

2 comments:

  1. tips 1 : solat istikharah, panjatkan doa mohon pilihan yng terbaik buat kamu..

    tips 2: pilih course yang kamu rasa paling sesuai dengan diri kamu.. yang kamu ingin berada dalam lingkungan kerja macam tu...

    tips 3 : cuba bayangkan persekitaran kat sana yang kamu paling suka.. berada di uitm atau di unikl..

    tips 4 : jika kamu mahukan cabaran, pilihla course yang agak ekstrem bagi kamu...

    tips 5 : eheh.. dni pon tatau dah.. ;p mandai je kasi orang tips.. wkakaka.. lariksss


    Si Comel Makan Dodol | Cute!

    ReplyDelete
  2. ardinihumaira: thnk u so much for the tips....tue la keliru sgt2 skrg nie....

    ReplyDelete