Wednesday, April 21, 2010

MC 2days

Hmmmm....hari nie aku mc n esok....sebab sakit perot yg teramat.....huhu....rindunye pada zaman sekolah......rindu nak buat kerja rumah...rindu nak kena marah cikgu(hahaha)....p/s:sekolah dekat je dengan rumah,boleh pergi la..... Aku rindu nak sambung belajar....Chop2....adakah apa yang aku ceritakan ini berkaitan dengan tajuk aku????huhu...memang tak sama sekali.....tapi tidak mengapa....

jumaat,sabtu dan ahad nie aku kerja....wah,memang busy sangat-sangat sebab weekends.......dan aku bersiap sedia pada weekends......Weekends,here i come......I LOVE WEEKENDS......hihihi....
ok la,rasanya nie je yang aku nak post.....perot pown sakit.....dan dah mendung.....apa lagi kawan-kawan...hujan nak turun so masa untuk tido la ye....

bubbye

No comments:

Post a Comment